Träning träning träning

Dressyrpass på Alco direkt i morse, sedan tränat med Praxis och därefter långlinat Armani i pessoa systemet.. O efter de igen tryckte ja hörlurarna i öronen, på med bra musik o träningskläder o så PowerWalka jag runt travbanan. Nu är jag TRÖTT ;) "Slösa energi för att få energi" som en klok person sa;)

Alco gick helt klockrent idag. Sååå härlig o rida när han är sådär överambitiös o gör precis allt jag önskar o kräver av honom(: Red mest lösgörande på stora volter o lite sidvärtsrörelser.

Praxis tog jag runt travbanan. Så himla pampig han kändes idag. Samlade upp traven o fick honom att riktigt trampa under sig; när han blir trött o är på väg o sakta ner så smacka jag på honom lite o då sköt han iväg som en kanon så det var bara o börja om;P
Avslutade med lite skrittarbete i paddocken. Super nöjd med honom idag!

Armani fick prova gå i pessa systemet idag. Hade de väldigt löst eftersom det var första gången för honom; men han var super duktig han med:)
Brallade loss lite i galoppen; tror det var för att han hade en lina runt rumpan med:P Hmm har iof de när ja tömkör med men detta kändes kanske annorlunda, vad vet jag;)

Efter mitt egna motionspass efteråt (var väl lite motion i o rida med) så är jag helt färdig.. Men väldigt glad att jag ÄNTLIGEN invigt löparskorna jag fick av Jacob för 3 år sen *hahaha*

Kommentarer
Postat av: Emma

Guuud vad du e duktig Linda :D

Blev det graman och hela kittet på Alco lr? :P

2010-04-13 @ 17:42:21
Postat av: Linda

Emma: Du får komma hit o motionera med mig!;P Neej gramanerna hade möglat ooppssi så får försöka göra vid dom igen;)

2010-04-13 @ 18:11:27
URL: http://lindaochalco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0