Ihopa-släpp

Finns ingen anledning o dra ut på't så jag släppte ihop Alco, Match o Challe idag.
Inga problem alls, det jobbiga är att Challe är så fruktansvärt stark; spec nu när det är så himla halt ute.. Jag tvivlar på att mamma min kommer klara ta honom in o ut från hagen själv i början:/ Innan man får "pli" på honom så att säga.
Hur som helst gick det bra; de ska få komma in till lunch igen för det är inget behagligt väder.
Challe tog täten o de andra gick på led efter; de var väldigt förnuftiga o anpassade sig till underlaget o höll sig därför i skritt *fniss*
Alco är lite sur o visar humör för o få en chans att någongång i sitt liv leka flock-ledare. Vad tror ni, lyckas han??;)
Jag är övertygad om att när Challe sen kommer säga "bu" kommer Alco bli en liten mes propp igen<3
Match verkar överlycklig av att ha en nyfunnen vän klädd i vitt;p

Jag tror förresten att Challis kommer bli lugnare o gå med när han inser att han kommer få komma ut varje dag(:

Har beställt lite hästgrejor ihop med Sara som jag väntar på(:
Hästarna får se de som julklappar(A)

Till Match blev det ett fleecetäcke, grimma o grimskaft (vuxit ur sin ponny grimma)
Challe får benskydd o grimma o grimskaft.
Har även beställt bett, såna där "rånar luvor" som är perfekta o ha under hjälmen o annat smått o gått.
Varken Alco eller Armani behöver något nytt så de får väl bli godis till dom:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0