Kallt så in i vassen

Idag är det rysligt kallt. BRRRR...

När jag körde till jobb igår em bestämde mamma sig för o släppa ut dom undertiden hon mockade.. Hon började med Match; han var riktigt busig o gjorde ett ordentligt luftsprång över en snöhög; på andra sidan var det dock is så både han och mamma flög ner i marken:/
Hon har jätte ont, spec i en arm men han verkar det inte gå någon nöd på...
De fick stå inne igår efter de fallet iaf.

Idag släppte jag ut dom tidigt, Alco var den enda som gick snällt de andra var galet pigga o brallade loss redan på vägen mot hagen.
Armani hann jag knappt få grimman av innan han skulle iväg *puuh*
Nu får de stå ute hela dagen o så hoppas jag att de sköter sig när mamma tar in dom i em.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0