Jobb hela helgen

Min jobb-helg är i full gång:)
Hemma på timmar nu(:

Felicia håller igång båda pojkarna både idag o i morgon; så jag gick ut för o hjälpa henne med Armani när jag kommit hem;P
De stod i stallgången när jag kom ut o katten satt i sadeln o hade väldigt kul.. Försökte hela tiden klättra upp till Armanis öron...
Han själv stod lugnt o rörde inte en min.. Han är så himla tålig..
Var tvungen o filma; men då satt katten bara still så Felicia busade lite i Armanis man som ni ser på klippet;)

I övrigt gick han riktigt fint idag:)
Jag höll lite lektion o så(:
Nu är hon nog snart ute med Alco o rider, ska dock till jobb snart igen så hann inte stanna kvar längre ute i stallet.


Kommentarer
Postat av: Emma

guuuuud vad sööööött :D Har rör ju inte sej en mm! Dukitg pojke :D

2010-02-13 @ 15:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0