Korta ridturer:)

Tog Armani o red med Marie på Ella fram o tillbaka till Bakvången. Skrittade lite först, sen travade vi heela vägen fram o tillbaka *pustar*
För att ha stått i 3 dagar var han förvånansvärt snäll(: Inga konster överhuvudtaget, bara en duktig framåtbjudning o glada öron o helst ligga först ;)
Kanske var tvungen o visa sin bästa sida när han hade tjej-sällskap *haha*

Alco hade tappsko när jag tog in honom sen så Dennis drog av den andre fram med så han var helt barfota.. Tur jag har hovslagare på måndag:)
Vi skrittade samma runda som jag red med Armani... Han var dock en riktig apa idag...
Inte kul alls.. Funkar inte när de é så mkt färgskiftningar i marken nu när snön smälter.
Där är de skönt med Armani, för han bryr sig inte ett dugg om han springer i en vattenpöl ena stunden lr i snön den andra...

Nu ska jag tvätta bort ansiktsmasken o göra mig klar för kvällens festligheter:D
Trevlig helg!(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0