Tkr inte detta är kul!

Jag är så trött på detta väder att det finns inte:@
Vaaarför skulle det bli en sån förbaskad "varga-vinter" nu för..! Hallå, vi skåningar kunde iaf fått plusgrader ...

Alco har fått stå söndag o idag ffa pga av att han hade tappsko + en avdragen; Armani har oxå fått stå o detta helt o hållet pga vädret. Jag ser ingen glädje i att sitta o rida i snöstorm bara för att det ska så vara...
De busar tack o lov loss ute i hagen...

Nu har hovslagaren precis varit här o fixat hovisarna på dom, känns SKÖNT:)
Så skulle det vara ok väder i morgon... Iaf så att det varken stormar lr snöar så ska jag rida båda; eller iaf motionera båda på ett lr annat vis, efter jobb..

På torsdag drar Emmsan o jag till Göteborg Horse Show, säkerligen för o möta ett ännu mer snökaos..!
Sara tar hand om Armani och Ellinor om Alco<3 O mammsen fixar allt kring hästarna utom motionen då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0