You would not belive you're eyes

Har fått en låt på hjärnan. Owl City - Fireflies, helt mysig(:

Snöstorm... Mest för ovanlighetensskull:@ Är väl inte riktig snöstorm än men det skulle bli mkt värre under kvällen o hålla igång hela natten:/
Var ute o skulle tömköra Alco när jag kommit hem från jobb.. 15 minuter, sen gick vi in igen. Gick inte o ha ögonen öppna mot snön.. Alco stackarn kisade lite smått hela tiden..
Så ni kan ju kanske räkna ut att jag inte tog ut Armani sen iheller för motion:P

Uffe sa att jag nog kan räkna med att inte komma till jobb i morgon :/ Vill verkligen inte ta mer av mina semesterdagar nu.

Vi kommer få en boxplats ledig här snart så hojta om ni känner ngn lr själv har en hästis ni vill flytta hit!:)
Finns hösilage att köpa här(: Övrigt foder köper ni själva in.
Hör av er för mer information!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0