Chaffis:)

Idag har jag o Jenny agerat transportörer fram o tillbaka till Jägersro:)
Först åkte vi in med Closed Case och Gasoline; sedan tog jag o Jenny bilen o körde hem o hämtade Tuffe...
Tillbaka igen så gick vi upp på fiket o kollade när de körde fort med Closed.. När han sen var badad fick han följa med oss hem o sedan tillbaka igen för o lasta de två sista ;P
Gått kalas; Tuffe var lite hoppig o köra.. Haha, men han sköt på fint när jag skulle gasa upp för en liten backe *fnissar*
Nää jag måste se till o skaffa BE-kort... underlättar big time, om inte annat så för mig själv=)

Hemma igen fixade jag till mina egna. O senare på em red jag barbacka en sväng på Alco ihop med Marie på Marodören.
Var påtok för kallt för o ta Armani oxå så han fick dessvärre vila.

Mammsen hade kommit från jobb när vi kom tillbaka o höll på o ta in Armani o Nasse(:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0