Förlåt...

Fick ny dator igår...
Borde vara mer aktiv; både med o blogga o med hästarna.
Känner mig allmänt deprimerad just nu, ingen lust med någonting.. Känns som om allt går emot en.
Först krashade förra datorn = ALLA bilder *poff* borta; ska lämna in den o se om det finns någon möjlighet att rädda bilderna. Man lär av sina misstag, borde bränt ner de på skivor efter hand.
O så är marken frusen mest hela tiden så det går bara o skritta om man inte kör iväg o tränar. =Armani är fruktansvärt pigg o väldigt svårt o sitta på o få ut ngt ridmässigt av.
Kommer där bra med snö går de utmärkt o rida på i den... Nu är där bara väldigt halt på vägarna så jag vågar knappt köra med släp.. Men en gång i veckan per häst ska jag försöka hålla o åka iväg o träna med:)

De har tyvärr fått stå ett par dagar för mkt nu igen; men tors-sön är jag ledig denna veckan så tänkte minsann hålla igång med båda två alla dagarna på ett eller annat sätt.
Tyvärr har de dels fått stå pga av att jag inte mår så bra, det gör ont inombords...

Får försöka fota i veckan när jag är iväg i ridhuset med pojkarna så här kommer in lite nya bilder iaf..

På torsdag är det 5 veckor tills Emma o jag åker till Göteborg Horse show; OM jag längtar eller... Hade varit ännu bättre om det varit nu på torsdag så man kunde komma från skåne lite o bara "va".

Mamma o jag ska köra till Jägersro om en stund o se när Closed Case (Closse) startar.. 20.30 går loppet; men vi tänkte ta oss en matbit innan... Tom maten slarvar jag med numera... Hopplös, I know.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0