Frisk

.. nästan:)
Min nya dator skulle kommit förra veckan men de é väl snigelposten den levereras med så den kmr väl i nästa vecka ist.
Kört ner på Emmas jobb nu o snackar skit o lånar datorn.

Har haft en helt underbar helg än så länge:) Känner mig så glad, pigg o framåt(:

Hästarna mår kalas:)
Pigga i kylan; hagarna är ju stenfrusna de med så de är inte så pigga på o springa rundor där... Ända motionen blir när man sitter på, så de hinner ju samla på sig energi.
Armani har haft överskottsenergi samtliga dagar. Brallar runt som en gummiboll under en, hoppar o sparkar o galopperar på stället.. Väldigt svårt att gå honom o trava på friskt framåt utan bus lr galopp-skutt *suck* Ibland är det faktiskt väldigt störigt..

Alco är pigg o glad han med men han gör iaf vad jag begär;)
Galopperar på stället o skjuter upp i luften ett par ggr när man rider ut o ska bryta av till trav.. Hehe..;P

Hoppas på att datorn kmr på måndag så jag kan börja blogga som vanligt igen(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0