Snorförkyld

Sjuk... Igen! Jag som sällan är sjuk har råkat på ännu en förkylning :/
Biter ihop o försöker jobba trots allt(: Ont om vikarier, speciellt på helgerna.

Igår körde vi ner med båda pållarna till ridhuset trots halsontet. Kände att jag behövde rida igenom båda innan nu i helgen eftersom jag inte hinner rida ngt nu.
Mamma åkte med mig när jag tog Alco på morgonen. Första halvan var han rätt dum måste jag säga... Käfftig o skulle testa gränserna genom o stå på bakbenen o kasta sig i luften för ingenting.
Andra halvan av ridturen gick han strååålande bra igen:) Gäller o va envis o ge sig f*n på att jag ska få min vilja igenom;P

Sara kom sen när det var dags för o åka ner med Armani för o hjälpa mig.. Lastningen gick mkt bättre denna gång. Inte ens 10 minuter:)
Han var mjuk o fin o jag är jätte nöjd:) Seeg dock så jag var bra trött när jag var klar med honom oxå;P
Då hade jag oxå hunnit få feber så det är inte så konstigt.
Ser framemot träningar för Monki med båda två när hennes bebis blivit liite större så hon kan stå o hålla lektion:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0