Vaccination

Sista minuten jag;)
Har bättre koll på Alco än Armani när det gäller sånt.. Men sen har jag ju inte haft Armani såå länge än iheller *S*
I söndags kom jag på att *hjälp* det är tid för vaccination på Armani nu.. Men inte kom jag ihåg att ringa någon veterinär igår morse inte...
Men i morse så! Vaknade med ett ryck när jag kom på det *puuh*
Min vanliga veterinär kör tydligen inte på detta hållet, så jag fick tag i en annan som kunde komma ut en timma senare:D
Så nu är lillkillen nyvaccinerad. Influensa,stelkramp + botulism:)

Han tyckte nog att det var ett jäkla sätt o hämta in en i hagen för o sticka två sprutor i en;) Men han rörde inte en tum. Hur duktig som helst:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0