Vilodag:)

Vilket klydd med datorn... HP.s personal har nog helt missat konsumentköpslagen som säger att man som privatperson har 2 års garanti...
Men jag ger mig INTE i första taget, that's it :) Om det krävs att göra dålig reklam för dom so be my guest...
Lånar nu jobbets dator åter igen (himla tur att man har tillgång till dator här)

Igår skrittade jag Alco barbacka ute på gräsbanan 30 minuter. Han var jätte mjuk o fin(:
Sedan tömkörde jag Armani. Skrittade fram upp o ner på rakbanan i rasktakt; hur bra motion som helst när man har hästen framför sig som bestämt tempo *S*
Sedan var vi på gräset där det inte var knöligt o travade lite med honom på stora volter. Han var verkligen kanon duktig:) Grannen kom gående på andra sidan travbanan o skrämde honom lite dessvärre så han gick rakt upp på bakbenen o var sen helt stissig.. Skrittade ett varv runt gården med honom ist o avslutade för dagen:)

Idag har båda fått vila eftersom jag jobbar:)
I morgon kör jag med båda till ridhuset under förmiddagen så länge det inte kommer mer snö under natten.


Armani låg o sov när Sandra kom för o släppa ut igår


Alco hjärtat när vi skrittade på gräset igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0