Handhäst(:

Mammsen stod o pysslade med Matchen idag när jag gjorde iordning Alco för ett ridpass.
Satte träns på honom åt henne;D Han har verkligen accepterat bettet på studs, iaf att de ska va i munnen;)

Kom på den briljanta idén att testa o ha honom som handhäst idag när jag ändå skulle träna i paddocken. Mamma gick med honom ngt varv därute först.
När jag sedan fick honom i handen så segade han bra mkt i början. Testade o trava lite o när han väl kom igång fick han ett härligt luftigt steg *tummen upp*
Klarade väl två varv sen bockade han loss; o Alco tvärstannade.. Haha trodde armen skulle gå av(A)
Mammsen tog honom ist i longerlina sen o linade honom en stund, det lilla busfröet:D

Alco o jag orkade inte ett allt för långt pass, såå sjukt varmt:S
Avslutade med ett varv runt travbanan med. Min prins<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0