Match

Nu har Match anlänt till Sverige och hem till mig.
Strax efter 03 i natt/morse svängde vi upp på gården o tog ut en liten rädd kille ur transporten.
Efter nästan 1 dygn i transport kan man inte vara annat än trött o sliten(:

Idag har samtliga hästar fått stå inne nästan hela dagen, de övriga pga av att det var så fruktansvärt varmt, Alco för o hålla Match sällskap o Match för att få en chans o bara återhämta sig i lugn o ro..
Själv åkte jag till Ullared i morse med Sandra o Lotta(: Blev en grimma till Match i strl PONNY (passade perfekt)
På hemvägen fastnade vi i en flera timmars bilkö *typiskt* Kände att tiden sprang iväg o hade tänkt släppa ut mina killar i hagen en stund under kvällen..
Men fick ringt hem så Jenny tog Match o mamma Alco.. Jenny gick ett varv med lillen i hagen först o så släppte mamma in Alco en stund efter (: De hade gått fram o luktat på varandra sen betade de sida vid sida:P
Match är redan fast vid Alco, vill inte gå ifrån honom alls *S*

I morgon ska det tas bilder, det lovar jag:D Har tyvärr inte hunnit idag.

Kram på er..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0