Red runt slingan

Glömt nämna att min semester är slut.. I måndags var det tillbaka till arbetet igen; känns sådär kul^^
Har bytat runt med en massa pass dels för min egen skull o dels för vikariernas skull... Satte mig ner o kollade hur jag ska jobba nu efter alla byten o blev lite chockad.. 4 helger i rad.. Tors nästa vecka går ja på o jobbar 8 dagar i sträck för o bara va ledig EN o sen påt igen.. Här snackar vi då INTE mjukstart efter semestern^_^

Vaknade i tid idag så jag tog o red Alco runt slingan o sen lite ute på gräsfältet(: Mjukare idag än i förrigår måste jag säga. Min finfina prinsis<3
Match är jätte duktig, står snällt kvar inne i stallet när man går iväg. Slänger till lite hö innan jag lämnar honom bara o allt han gör är o gnägga lite(:
Han fick sig en ryktning efter att Alco var färdtig riden o pysslad med. Gav mig på o spraya lite flugspray vilket resulterar i att vi nyttjar heeela stallet *S* Men det tar sig, han är jätte duktig o står stilla de första "spruten"

Nästa vecka när jag är ledig ett par dagar ska jag ta itu med o träna spolning på honom så att han snart kan bli badad.

Slutar 20 ikväll o kör direkt till Armani då o tar en promenad med honom o Sandra;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0