Varmt

Just nu är det mest för varmt för att orka rida o vara igång med hästarna(:
Njuter mest av tillvaron o pysslar om dom så mkt man orkar:)
De står inne på dagen när det är som varmast så de får en chans o vila; Alco o Match ligger mest utsträckta i boxarna o sover när de får komma in *sött*

Testade tränsa Matchen igår o de va ju lätt som en plätt, gapade gladerligen för bettet, lika så idag:D Lät honom stå med det på undertiden som jag borstade idag; i morgon tänkte jag ut o gå med honom o låta det sitta på (dock med grimskaftet fast knäppt i grimman)

Alco fick ett bad idag, tror han ville bada;) *fniss*
Igår gjorde han ngt väldigt underhållande. När mamma berättade skrattade jag så tårarna rann. Katten hade klättrat upp på vattentunnan i hagen för o dricka.. Bara rumpan stack upp. Tjaa ni vet ju vad Alco tkr om katter..
Han hade raskt gått bort o satte mulen i rumpan på katten i "sköt" ner henne i vattnet. ASG!!!
Hade kunnat ge ALLT för o få se det. Min söta lilla buse till häst *dubbel asg*

I morgon ska jag rida Armani en runda tänkte jag.. Får se till o sätta igång honom nu:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0