Dags för uppdate

Hjälp, tiden rusar iväg..
Stundtals är jag SÅÅÅ sämst på o uppdatera^^

Måndag: Red först Praxis här hemma o sedan körde jag o busade med Alco i skogen(:
Han hade en sån där fjantig dag o var på helspänn o flög i luften bara man sa bu *suck* Men han fick klättra lite upp o ner i backarna; vi tog tom ett litet skutt över ett av naturhinderna:D

Tisdag: Tiden rusade iväg, hann inte med mig själv så det blev bara en ridtur på Praxis här hemma:)

Idag: Red ut i dressyrutrusningen o körde lite övergångar, halter o bakdelsvändningar. Kändes bra, han gör vad jag ber om men han blir fortf otroooligt ivrig emellanåt(: Kom tillbaka strax innan 19.00 igen o hovis skulle komma 19.20.(: Så mammsen gick o beta med Alco utanför hagen medans jag tog in o pysslade lite med Armani(: Plyttarna..
De har då gått o blivit lite runda nu^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0