Mjuka grusvägar

Har regnat under förmiddagen så grusvägarna var perfekta att rida dressyr längs med idag:D
Jag försökte nyttja grusvägarna till fullo o verkligen jobba honom; han kändes kanonfin:)
Skänkelvikningar o bakdelsvändningar o halter la vi mest vikt på idag. När grusvägarna svängde runt så körde jag sk förvänd galopp, o sådär ute i naturen sitter det som en smäck. Han gör inte ens ngn antydan till att vilja byta galopp *sköönt* Tror mkt beror på att även jag blir stadigare och inte är så överkoncentrerad på just det momentet utan rider på som "vanligt".
Sista galoppsträckan la jag in lite galoppombyten; han blir så himla ivrig dock o springer sidleds o bara tok studsar, haha.. MEN några satte han.. Även om det mest kändes som om han laddade för en rymdfärd lr ngt *asg*

Armani gosrumpan kliade jag lite på med idag innan jag hämtade in Alco. I morgon ska han få pysslas om en stund:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0