Pepp-Talk

Fick en kommentar från en tjej... Tycker det lät så vettigt att jag lägger upp det här på bloggen:

"Tycker det låter som ett ganska vanligt unghästproblem! och femårsvalacker på våren, tycker det är ganska typiskt till och med! då ska det ifrågasättas, och kroppen knakar och växer, det är inte lika nytt och spännande att bli riden och dessutom ställs det en massa krav på riktigt arbete"

.. idag var jag mest slö.. Eller ÄR snarare *hehe*
Ist för o tömköra Alco tog jag honom i grimma o longerlina.. Tanken var att jag skulle passa på o PowerWalka runt travbanan men han höll inte alls samma tempo som mig så jag fick mest vänta in honom.. Slöfock;)
Tillbaka sen fick han bete lite på gräsfältet:D

Gick o betade lite med Armani med.. Kallt så in i vassen när solen gått i moln dock så det var inte länge jag stod ute o lät honom beta:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0