Alco o jag

Idag vilar Armani o Match har fått sig en ryktning.
Alco däremot tog jag ett pass på uppe på gräsbanan i morse.

Han var super fin i början av passet. Egentligen hela passet; men när vi tränat mycket ökningar i både skritt, trav o galopp så var han vääldigt speedad.
O när vi tränade på LB1.an just o tog galoppvolten så gasade han sista biten ur volten för att sedan slå sig fri o dra resten av långsidan upp.. Fick göra om o om o om o om (ja ni fattar) tills det satt en gång;)
Nu  blir det till att träna myyycket övergångar o ökningar med honom så att han lär sig skillnaden o att det inte är okej att öka tempot bara för att han känner för det.
Annars tycker jag faktiskt att programmen sitter nått så när för min del nu. Tänker fortsätta plugga på dom lite varje dag o hoppas på att slippa en black out:)


Kommentarer
Postat av: Emma

Sååå fina ni är <3

Det kommer gå hur bra som helst den 10:e! FÖR du är bäääst hihi

2010-09-25 @ 09:22:08
Postat av: Farmor K

JAG kan bara hålla med föregående skribent <3

2010-09-25 @ 17:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0