Paus från träningen

Jobbade i lördags, var i Ullared i söndags och idag har det regnat HELA dagen så hästisarna har fått vila:)
I morgon måste jag nog motionera dom oavsett väder dessvärre, HOPPAS på uppehåll.

Shoppade inte så jätte mkt till hästarna i Ullared faktiskt; dock desto mer annat (A)
Det viktigaste.. Eller nödvändigaste just nu är faktiskt 50 meters måttbandet jag köpte så jag kan mäta ut dressyrbanan o börja träna på programmen:)
Armani fick ett nytt regntäcke o ett tävlingssträns, Match fick ett fleecetäcke o ett vintertäcke; Alco fick 2 par nya boots. Sen blev de shampoo osv till dom med(:

Min msn/hotmail ligger helt nere just nu. Vet inte alls varför men kan inte komma in någonstans. Just so you know!:)
Take Care^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0