Fredag

Skriv inget ni inte kan stå för eller inte vill att andra ska läsa...
Snacka inte en jädrans massa skit o stå  FFA för era handlingar - lägg inte över alla era fel o brister på andra för i slutändan är det ändå DITT yttersta ansvar att saker o ting blir gjort..
Säg det till MIG om ni har något att säga och inte till andra runtomkring..
IN YOUR FACE... Get it?:)


Moa har inte varit här o hoppat än, stackarn trillade av när de tränade hemma i onsdags (när de egentligen skulle kommit hit men transpoten redan var utlånad ni vet?) .. Så hon har slagit sig gul o blå :(
Får se i nästa vecka hur hon mår om vi kan klämma in en dag.

Nathalie var här i morse och red med mig.. Jag hann longera Challe i pessoasystemet först(:
Trots blåsandet så skötte sig rödtottarna väldigt bra.
Alco o jag körde lite galoppombyten mm; idag var han kvickare i bytena och hade stenkoll på sina ben *sköönt*
Kändes ett tag som om han/vi helt glömt hur man gör?:S Men icke.

Planerar in att åka till skogen o rida på måndag om det är väder.
Mattias följer med o joggar i skogen medans jag o Alco busar runt i backarna(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0