HÖST

Höstväder deluxe... Vintern tycks vara uppskjuten (lika bra de kanske då jag hatar o frysa)...
Idag har regnet stått som spö i backen o det blåser kraftigt... Förkyld är jag oxå så någon ridning lockade inte alls idag..
Däremot har vi kört stan runt känns det som o handlat foder + spån o gjort massa andra ärenden.

Tog in posten från igår o där låg bla ett körhuvudtag till Santana som jag köpt av en tjej på hastnet.se samt Alco's boxskylt.. Så nu har alla mina <3 varsin ny!(:

Har börjat gå igenom mina saker o bestämt mig för o sälja en del; har hittat nya ouppackade saker köpta för flera år sen som jag antagligen inte kommer behöva sen iheller:P
Sen är de ju sadlarna; Alco ska ju ha både ny dressyr + hoppsadel så det är lika bra o sälja övriga..
Ena dressyrsadeln är såld.. Kentauren o pfiff Charles finns kvar om någon är sugen??

Avbröt den tråååkiga städningen med o blogga; men får väl fortsätta så här är fint tills våra gäster kommer(:


2 veckor utan Challe har gått så himla fort<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0