Borta bra men hemma bäst:)

Hemma igen efter en toppen semester i Strömstad; nästa år blir det Smögen.. Vi är alla helt förtjusta i västkusten(:

Hovis var här o fixade hovarna på Alco, Armani o Santana i torsdags.. Han tar Challe o Match på fredag.

I morgon flyttar jag Challe o Match till ett annat bete; de kommer stå där Kajsa har sina hästar vilket underlättar inridningen av Match ENORMT =)
Så tacksam för att hon hjälper mig så att det finns inte..

Fick letat fram ett regntäcke i strl 85 till Santana i Ullared; men det såg sååå stort ut att jag inte vågade köpa det. Vad har man för täcke till såna små varelser.?! Slutar väl med att jag får köpa ett iaf o sedan sy in det.
Blev inte så övermkt hästgrejor annars då jag känner att jag har allt jag behöver o mer därtill. Men Santana fick en vardagsgrimma + en svart lädergrimma, korta tömkörningstömmar o lite annars smått o gott(:

Santanas nya sele blev en klänning för honom så har nu även en sele till salu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0