Löshoppning

Varit iväg nästa hela dagen med Santana; han har verkligen skött sig galant!
Pride o en liten åring var oxå med på löshoppningen så alla 3 hoppade samtidigt. Santana har aldrig löshoppat tidigare så Pride var med för att visa hur man ska göra.
Att Santana kan hoppa är det inget snack om; tjohoo!:)

Katarina gick även igenom med oss hur han ska visas, o ställas osv.. Vi kom även fram till vilken sida vi ska ställa upp mot dommaren.
Det är lite nervöst det hela o jag som tänkte hålla mig i bakgrunden o låta Kajsa sköta visningen ska helt plötsligt delta vid löshoppningen som infångare efter hindren.
Så nu ska vi komma fram till en bra klädsel på oss båda:)
Sa jag att ja köpt plattång till honom?;) Hah... Tänker göra honom fåfäng.

Innan vi åkte iväg red jag ut en tur på Alco i stormen. Efter att ha vilat ett par dagar + blåsandet var det som att sitta upp på en bomb. Fy bubblan vad man fick ha knäslut idag. Hann inte gå mer än 4 steg innan han flög rakt upp i luften o sen bara stod o sköt rygg.
Hoppas kunna genomföra ett dressyrpass på honom i morgon=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0