Race

Åkte till Match o Challe direkt efter jobb så jag kunde slippa dubbelkörning:)
Kajsa var uppe på Match två vändor (för att han ska vänja sig vid på o av-hopp.. Idag satt hon riktigt på honom; började själv att styra med tyglarna o försiktigt använda skänklarna - o det gick strålande(:

Catrin kom sedan till gården vid 18 tiden; o efter att jag badat klart Santana så red vi ut en runda på Alco o Armani.
Blev en längre runda med en del miljöträning.
I första galoppen gasade jag på Alco för o hålla tempot med Armani (som egentligen inte gåt fort, det är bara Alco som hellre studsar på stället o tappar flera meter).. Vi låg precis hack i häl, HÄRLIG känsla att för en gångs skull vara med;)
Andra galoppen bestod av att skjuta rygg en stund innan han la i en högre växel o galopperade FRAMÅT *skratt*

Rakbanan hemåt sedan race.ade vi mot varandra i TRAV. Trott eller ej men Alco o jag slog dom med hästlängder. Han längde ut som aldrig förr! Tjuuuusigt;)
Armani var duktig heeela rundan; halvslö efter en dag i solen bara;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0