Match

Match är den enda lilla plutten jag hade på Schemat idag(:
Amanda ska rida Challe o Natti o Jasse ska rida Armani o Alco. Samtliga kmr i em så ska titta på dom tror jag=)

Match har börjat fälla, står ett moln med päls runt en när man borstar. Längtar redan tills vinterpälsen är av samtliga pojkar(:
Av någon anledning tkr jag de är mkt finare i sommarpälsen(A)

Match fick prova hoppa lite idag; kopplad i lina.
Skit duktig o fattade vinken direkt. Han är totalt orädd för hinder med; första gångerna saktade han ner o stannade o luktade lite för att sedan kliva över.
Fick höja upp ett kryss lite grann för att han faktiskt skulle HOPPA över o inte gå *skratt*
Han tyckte de var jätte kul o ville inte sluta hoppa, då jag efter något språng tyckte att det räckte; ist blev det ett par varv till innan han saktade av;p
Hade även med en longerpisk ut (aldrig använt pisk när jag hållt på med honom), tog fram den innan vi började hoppa o drog den över honom o över huvudet mm. Han tyckte det var lite läskigt i början men slappnade av efter en stund o lät mig tom vifta med den framför honom till sist(: När han slutat bry sig om den kastade jag bort den; syftet var bara att han ska lita på mig, vad jag än hittar på:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0