Söndag:)

Min enda lediga dag denna helgen o vilket väder vi fick :D VÅL SOL *ler stort*
Kunde inte fortsätta sova när jag insåg att solen var framme så hoppade i ridkläderna o gav mig ut i stallet ist (:

Longerade Match med sadeln. Pressade lite i stigbygeln, både med foten o med armen. Lutade mig över honom o klappade på andra sidan o viftade med stigbygeln på den sidan mm o han röde inte en min; vände sig bara om o tittade på mig(:

Blev ett dressyrpass på Alco, super fin!!!:) Påbörjat förvänd sluta o öppna o de går framåt; några steg åt gången sådär:) Blev även lite förvänd galopp; vilket fortf är mkt kämpigt, får jag till det blir det ist gasen i botten för han vill inte låta sig samlas *hmm* MenMen de kommer.

Avslutade med o lina en pigg Armani i pessoasystemet:)

Amanda red Challis(:

Nu ska jag fortsätta med maten här. Ha en toppen dag!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0