Trött

Helt färdig, orkar inte göra ett dugg mer idag.
Slocknade på soffan så fort jag kom in från stallet o vaknade nu:/ Mamma är snäll o fyller hö påsar o blandar spannar; som jag annars hade skullat göra.

Är ledig från jobb idag men haft desto mer här hemma.
Longerade Alco o Armani i pessoat i morse sedan tog jag frukost.
Därefter var de lagom tid att ge hästarna lunch ute i hagarna o börja mocka; när boxarna var nyströdda o vattnet påfyllt i spannarna släpade jag bort ALLT hindermaterial från grusbanan till gräs då Camilla skulle komma med Moa o hennes lille ponny och hoppträna senare under dagen.

Senare linade jag Match med sadel o red ett dressyrpass på Challe.
Challe var väldigt duktig idag o vi körde på intensivt ca 25 minz o slutade sedan; vi hann båda bli duktigt svettiga av de där passet; o min rygg mår inte ett dugg bättre av ännu ett ridpass efter gårdagens ritt på Alco.

När jag kommit in sen ringde Camilla; hennes pappade hade inte koll på att de skulle köra hit idag så han hade lånat ut transporen; så de kommer och hoppar i morgon ist:D

.. nu ska den här "löken" fortsätta in i duschen o sedan laga lite middag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0