Driftstörningar

.. Kan bli så att här dyker upp ett par inlägg på en o samma gång då blogg.se haft driftstörningar i helgen..
Läste det precis efter att jag suttit o undrat över varför mina inlägg från igår fortf inte syns.

Idag skrittade jag å-rundan med Alco. Blinkade lite för Mattias att han skulle promenera med o ha Challis på släp så att det blev 2 i 1.
Tränsade och lät tyglarna sitta kvar o på grusvägen hemåt så ville Mattias rida:O Den frågan var ju verkligen INTE väntad.. Haha
Fick hoppa av Alco o slänga upp honom o så skrittade vi tsm hemåt på grusvägen(: Tyckte han var super duktig och MODIG då han bara suttit på Armani en gång o nu hoppar upp barbacka o skrittar utan inhängnad (:

Eftersom jag är tillbaka i tradera träsket klickade jag hem en ridhjälm till honom; som han självklart själv får betala:P Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0