Uteritt

Sofi kom i förmiddags och red ut en runda med mig på Alco o Armani.
Killarna skötte sig jätte bra trots att det blåste lite grann. Ska göra samma sak i morgon men öka på rundan lite till genom att börja med ett varv runt travbanan(:

Mattias skulle sedan skritta Challe o ville rida ut så jag fick så snällt vandra med.. Blev powerwalk runt travbanan i mina ridstövlar så har halvmysiga skav på hälarna nu;P Men det blev lite motion iaf(:
Tycker han är jätte modig faktiskt och inte rädd för att prova saker och utsätta sig för saker =)

Match är helt svart av smuts; så är det sol i morgon ska han få sig ett bad efter att han fått arbeta.

.. har gett mig själv shoppingförbud för närvarande då jag fick upp ögonen för tradera igen. Det där företaget jag köpte Alco's dressyrsadel ifrån har massor med auktioner där och jag har budat hem en hel del så nu är det stop... Ett litet tag iaf;) Eller tills jag faktiskt behöver något.
Väntar hem; förutom Armanis hoppsadel; ridbyxor, ridskor, ridstövlar, en vega hjälm, ridhandskar, tävlingsskjorta, pälsglans, transportskydd...
Det är roligt att handla, men det är ännu roligare att spara och kunna hitta på roliga saker längre fram;) Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0