Morgonmys

Blev lite morgonpyssel i morse med mina små lurvbollar<3
Så skönt att man kan ställa ut Doffe i gången utan större beskymmer o att han dessutom går o pilla på o lyfta hovar utan att man får va beredd o skutta undan numera(:

Fick hem ett måttband där man ser vikten på hästarna igår; har aldrig brytt mig om o skaffa ett då jag har svårt o tro att de stämmer men men (:
Enligt den ska Alco väga 530 kg, Santana 150 kg o Doffe 95 kg (mamma hade hunnit släppa ut Challe i hagen så har inte måttat honom än)...
Vad tror ni? Kan de stämma??
Låter logiskt nått så när faktiskt... Santana har blivit lite för rund så det är möjligt att han ligger där någonstans(:

Hade inte mkt mer än så o säga, ville bara uppdatera bloggen lite=)
Challe vilar idag o Catrin tar en tur på Alco i em.
Själv har jag ett arbetspass framför mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0