Öm i kropp o knopp :)

Puh, koppen är bra mör o jag är övertygad om att jag kommer få rulla av sängen i morgonbitti när klockan ringer..

Sofia testade o rida Challe på bana idag; MED gramaner o efter att ha varit motsträvig en stund var han hur fin som helst!:) Nåja, ganska fin iaf;)
Tog av gramanerna mot slutet när de ändå bara "hängde o slängde" som syftet med dom är.. O han var så genomriden o mjuk då att han självmant sökte sig neråt.
De tränade mycket på halvhalter o övergångar o efter passet hade nog inte Sofia en torr fläck för jobba fick hon *fniss*

Alco o jag tränade dressyr senare under em o idag var nog inte den bästa gången.
Men jag är nöjd ändå!(: Han var stel, spänd, trippig o tittig.
Vi kom fram till att det nog är kylan som spelar stor roll i de hela.
Ville inte lyssna helt hundra utan man fick vara övertydlig med hjälperna o riktigt ställa igenom honom.
Som sagt nöjd ändå även om vi haft bättre pass.
O smärtan i min kropp får tala för att jag faktiskt jobbade som ett djur;)

Vi släppte ihop alla stora pojkar innan idag då det är lite synd om Alco som går ensam o det gick hur bra som helst.. De stod o betade ihop alla 3 när jag hämtade in Alco för ridpasset..(:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0