Träning från marken

Efter att ha fått utbrott på Alco de 3 senaste ridturerna har jag nu jobbat honom från marken två dagar..
Igår fick han jobba i pessoasystemet en bra stund. Spenderade även massa tid med de små o borstade o möös:)

I morse stod regnet som spö i backen o det var full storm ute så jag tänkte "inte en chans att jag gör något med någon av pållarna idag"...
Men nu framemot em var det nästan vindstilla inne på gårdsplanen så jag tömkörde Alco på grusbanan.
Gick relativt bra idag med(:

Amanda har Challis idag o om en timme eller två kommer hovis o fixar fötterna på alla utom den minste som har så fina hovar att han klarar sig till nästa gång:)

Lägger upp en bild på lillens boxskylt som kom i veckan - de andra ska få varsin sån de med så småningom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0