Kvalitets test

Kajsa, jag o M åkte till Bollerup igår o kikade lite på kvalitetsbedömningen.
Katarina (Santanas uppfödare) var där med super vackra Pajazzo Di Leva.
Nu har vi fått lite mer humm om hur det går till o förhoppningsvis är det Kajsa o Santanas tur nästa år att göra den. Det hänger på hur det går med inkörningen o hur medgörlig han är *fniss* Men vi hoppas!(:

Busade med Challe på stubben o var beredd på att gallopören i honom skulle komma fram när jag ändrade skänkelläge på raksträcken; men nej då. Ist föll han över i mjuk, härlig o kontrollerad galopp:D
Alco blev det dressyrpass på ute i gräshagen; sååå mjuk!
Santana o jag tränade inför utställningen.

Idag tog jag med mig Santana på långpromenad; han var sååå trött sista biten. Längs vägen tränade vi på att "ställa upp"...
Alco hinns inte med; hoppas på o va morgonpigg i morgon.. I så fall blir det ett ridpass före jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0