Ny häst(:

Idag har Sofia flyttat hit Mackie:) Han har bla dammallergi så han står på pappersströ.
Flyttade ut Challe till honom i utestallet o Challe får ist för halm stå på spån då det dammar mkt mindre. Trodde inte han skulle uppskatta det så mkt; han bara gick o mös o rullade o rullade om o om igen:)

..som ni ser har dagen bestått av o göra i ordning utestallet, flyttar runt, skruvat osv.. O bra blev det=)

Har dragit på mig en dunderförkylning o mår mest skit... Men börjar komma igen nu tror jag; får dock ta de lite lugnt då jag får hjärtklappning så fort jag anstränger mig.
Första dagen utan febertoppar iaf!:)

.. flätat Alco's man har jag med gjort ikväll då han ska vara knoppad i morgon (har ju stubben på utväxt så det ser bättre ut o knoppa än o ha de "ovårdat"..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0