Pay n jump

Vad vill ni höra?;) Hah
.. nej men det gick strålande. De nollade båda klasserna o bara flög över alla hindren *ler stort*
Detta trots en märklig bana med mindre snälla svängar... I övrigt en väldigt enkel bana som man lärde sig utan o blinka (: ...tkr inte om de där tvära svängarna på en tränings-tävling.
Men heey hästen NOLLADE som sagt:)
Bilderna på min bdb ligger precis hur de vill då de blandades när jag laddade upp dom där, ngt förvirrande men läser man bildtexten bör man hänga med(:

Santana kändes loj när han skulle ut i morse o var långt i från samma häst som vanligt; så när vi kom tillbaka från tävlingen tempade jag honom (blev ju trots allt vaccinerad tidigare i veckan).. men nixpix, ingen temp - 37,3...
En liten stund senare kom hovis för o verka honom + rätta till Challis sko som var på väg av.
Han klämde o kände o sa att han dessvärre har fång-tendenser. Gräset som kommer nu är mkt kraftigt o det lilla han kan få tag i, i hagen räcker tydligen.
Så det blev en tripp till Malmö för o köpa munkorg så att vi kan bryta detta innan det blir ngt av det=)
..fick återigen ett stort + för att jag är väldigt uppmärksam o märker skillnad på mina pojkar direkt så att man hinner motverka det innan det blir ngt av det:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0