Axtorps Donna Karan

Vilken underbar dag det varit!;)

Tidig morgon - började med en dressyrlektion för Jessika på Alco; måste varit första träningspasset för henne i år.
Min sadel såldes i fredags o de kommer väl ta månader att få hem den nya från Tjeckien så jag fick rida i en "skit sadel"... Invigde mina nya dressyrstövlar men satt väl inget vidare i den sadeln.
Men Alco var helt fantastisk, det märktes inte överhuvudtaget att vi inte fått träna ordentligt på någon månad; det var bara till o börja där man slutade o fortsätta framåt *glad*
Blev dock ett lite mildare pass än vanligt då varken han eller jag har kondis; men det var riktigt kul o det känns så bra såhär efteråt.

Strax efter träningspasset styrde vi mot Kristianstad (eller närmare bestämt Linderöd) för att kika på Donna och även köpa henne.
Hon fick ju givetvis följa med hem. Mer välskött o välhanterad häst på alla sätt o vis får man minsann leta efter.
Hon är fullkomligt LJUVLIG..!
Nu får vi hoppas på att både Ida och Donna blir godkända på premieringen i sommar..

I morgon väntar en lååång dag. Vi ska köra långt för att vara med på en hovvårdsutbildning jag o Kajsa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0