Haft en toppen helg!:)

Det kändes som om hela gårdagen spenderades i bil; men det är väl inte riktigt sant;)
Dock blev det måååånga timmar i bil.
Strax efter halv sju igår morse styrde jag o Kajsa mot Hovvårdsutbildningen i närheten av Växjö.
Det var en mycket givande och rolig dag..! Två tummar upp:))
Tränade på att verka hovar från döda hästar; sedan på levande. Jag hoppade dock över att träna på levande då jag vill sitta o pilla med det hemma i lugn o ro på mina egna ist..
Så nu ska man bara få hem lite verktyg sedan tänker jag börja:) Min hovis får dock se över alla när han kommer o skor Alco nästa gång så att man inte gör fel.

Idag kan jag inte skryta med att jag fått allt för mycket gjort; det eviga blåsandet har inte gjort mig spec motiverad vad det gäller motion...
Tog mig an Cezar på fm o klippte bort en massa av hans tovor bla. Hoppas han kommer igång att fälla snart så man får av all hans päls..!

Moa kom vid 11-tiden så vi tog in flickorna o borstade dom. Ställde in varsitt träns till dom som de fick ha på sig för första gången (utanpå grimman med grimskaftet fäst i grimman) sedan tog vi en liten promenad. De är ju en ny regel för i år att ALLA ska visas i träns på premiering; jag som räknat med att få visa i grimma *men men*

Efter en tripp till Malmö o inhandling av två flugmössor o glansspray fick Santana o Doffe oxå sig en rykt.
Hade tänkt lina Alco men sköt upp det tills i morgon o hoppas på att det är bra väder när jag kommer från jobb.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0