Ivars-Ida

Mitt första sto någonsin är här; det första sto i mitt blivande lilla mini-stuteri.
Allt gick strålande att hämta hem henne; hon är bara hur go som helst.
Släppte ihop henne med Mackie (Sofias häst) vilket gick hur bra som helst. Ida visade direkt var skåpet ska stå *fniss*

Tog en super mysig barbacka tur på Alco i solen på kvällen sen och släppte därefter in honom till Ida o Mackie
(La Cross blir nämligen såld i morgon så jag vill inte att Alco ska bli ensam).
Även detta gick super. Lilla Ida på 76cm är boss i hagen över de stora grabbarna.
Hoppas på en kompis i hennes egen storlek snart dock så Alco o Mackie kan gå i annan hage.

Sandra kom nu på kvällen för tjejsnack mm; vi passade på att köra en runda med Santana. Jag körde på ena hållet och hon körde på vägen tillbaka.
Har nog världens duktigaste lille kille!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0