Löjligt

Sitter o läser här på internet och kan inte mer än skratta... Hur kan man vara fruktansvärt korkad?
Pinsamma människa, uttala dig inte om andra människor när du inte vet ett skvatt om dom; för alls skull så vakta din tunga.. OCH JA, du kan se detta som en varning..! Jag kan oxå slå näven i bordet o säga ifrån när jag blir orättvist behandlad!!!!!!

Dressyrpass nr 2 på Alco igår; o de känns idag kan jag lova.. Har sån träningsvärk bak i låren att det gör ont så fort jag ska sätta mig ner.
Idag fick han jobba i pessoat; rörde sig först som om även han åkt på lite träningsvärk men skenet bedrog *skratt*
Han visade upp sig jäklar i havet när han blivit uppvärmd;P

Jag som jobbar hela påskhelgen har en del o stå i så i morgon får pojkarna vila. Ska försöka hinna med o borsta av de små iaf(: Massor med vinterpäls kvar..
Precis börjat ge dom B-vitamin som de ska ha 2 veckor fram i samband med pälsfällning; får se hur det funkar. Om inget annat tycker de iaf om det.

På tisdag ska jag o Sofia åka o kolla på lilla Ida som kanske kommer att flytta hit:)

GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0