Dan före dan före dopparedan..:)

Gjorde nyss ett halvhjärtat försök att få till någon julbild på hästarna som kan publiceras här i morgon men ack vad motsträviga de var:)
La inte ner så mkt tid iheller utan steg in o boxarna, på med mössan o tog ett kort;D
 
Denna dagen har spenderats på jobb, åkte sedan ner om stan för o handla sista klapparna, samt lunchade med Mattias... Var en liten risk då det dragit upp till snöstorm precis då men vi valde att chansa.
Bilturen hem sen var nog en av de värre jag gett mig in på. En sak med höga vallar som man sätter sig i. Men att inte ens kunna se bilen framför sig! Att bara se moln med rök vart man än vänder blicken o att stundtals undra om man fortfarande är klar på vägen.. Fy katten säger jag bara...

Hemma sen släpade vi in julgranen o klädde den; sent ute i vanlig ordning men nu står den fint lagom till julafton(:
Gått från minus till plus så förhoppningsvis går det bra att köra till jobb i morgon:) Första delen av dagen ska nämligen spenderas där.
 
Om jag sen har handlat julklappar till alla åtta hästar så är svaret NEJ... ;) De har jul varje månad känns det som. Alco har dock fått ett 400 grams helhals vintertäcke samt ett bling-bling dressyrträns
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0