Min dag

Blev så bra<3
Tack alla nära o kära som kom o firade mig; o tack för alla superfina presenter!

Gårdagen började med en morgontur på Alco i -18 grader..! Jag var fullkomligt stenfrusen efter skrittrundan längs med ån...
Mattias o jag körde sedan o handlade det sista till kalaset o hämtade de förbeställda smörgåstårtorna.

Mellan 16-19 droppade gästerna in; o vi yngre  var väl igång till in på förnatten iaf:)

Fick massor med fint; pengar, en korg full med saker till pållarna, korg full med ostar o vin, korg full med godis o alko-läsk, tavlor, super fin ljuslykta, smycken, böcker, presentkort o ja allt.. Av pappa o Ann-Louise fick jag en hotellövernattning för två personer inkl frukost; där får man välja bland massor med hotell runt i Sverige o även Köpenhamn o den gäller ett år..
Vi tänkte ta Stockholm; hotell plaza till sommaren<3

Har inte varit på hugget idag; mest tagit det lugnt o tagit igen mig. Har iaf klickat runt på nätet o läst om diverse sadlar o kommit fram till att jag ska satsa på e
n wintec cair hopp till Alco. Känns som om luftstoppat är hans grej(:
Men i morgon är det dags för hästpyssel o mys igen=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0