Avtrillning IGEN

Denna gången var det Louise tur att åka i backen;)

Var på grannens ridbana igår o hopptränade med Alco. Jag skötte hinderna o Louise skötte ridningen;D
De fick köra upphöjda cavaletti först som han som vanligt skulle hoppa över ett par gånger innan han gjorde vad som förväntades av honom;)
Gick sedan över till studs, 3-studs blev det..
Mätte sedan upp 3 studs o kombination med två hinder längs diagonalen.. Till en början var det bara hinder av 3 studsen o kombinations hinderna var bommar på marken.
När jag la upp första hindret till ett litet räcke i kombinationen gjorde Alco en fuling så Louise dök av honom... Hon slog sig inte så mkt tack o lov(:
Efter de beslutade sig lill fisen att faktiskt HOPPA hinderna jag bygge upp.
Sista hindert i kombinationen var en oxer som jag höjde lite efter hand. Slutade på 90-100 ungefär.

De fick även ta några språng på muren.

Kajsa kom senare så vi gick bort med Donna o Ida på banan o tränade inför utställning.. Måste tydligen visa dom med tyglar så hon fick hitta en mellanbra "fattning". Korrekt går ju inte att hålla, då får man anlita en 5-åring som visar till en:P *skratt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0