Borstning

Alla 7 borstade idag;D
Alco var väl värst... Men så är det alltid, han måste ju vara "värst" på ngt^^ Slängde på honom ett täcke efteråt; misstänker nämligen regn i natt och ska jag rida i morgon bitti vill jag inte stå en timme o borsta en lortboll först som idag;) *skratt*
 
Cezar fäller sakta men säkert av de sista av vinterpälsen. Han är så FIN!:) Tänka sig vilken vacker häst som gömde sig under all denna päls^^
Hans hovar var fina så jag kan nog vänta två veckor till innan jag filar på dom. Däremot verkade jag Ida idag så nu har hon tjusiga fötter(:
 
Flickorna får sova inne i natt<3
Helt utan anledning, tyckte de förtjänade en mys-natt i halm med fri tillgång till hö:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0