Hemma efter en kort Sthlm visit

Hunnit se en väldigt liten plutt del av Stockholm.. Skulle varit där ett par dagar till egentligen så att man hade hunnit med mer o fått se mer men jag är helt klart nöjd:)
Vi besökte Naturhistoriska Museet samt Cosmonova igår em/kväll.. Hotellfrukosten idag var ju helt fantastisk..! Nackdelen är att jag blir så mätt bara av att titta på all mat så jag fick i mig en bulle o lite frukost:P

Kom hem vid 16-tiden o då hade Emma hunnit flytta hit Brago. Han gick i hingsthagen, men där var avdelat så de kom inte åt varandra.

Kajsa kom o utställningstränade med mina flickor. Såg kanon ut(:
Idag är det bara 2 veckor kvar tills premieringen..!

Emma kom senare igen o eftersom att Sandra oxå var här så öppnade vi upp mellan Brago o hingstarna. Ihop släppet gick kanon o de ser bra ut nu mer *skööönt* Så länge alla vet sin plats/roll i hagen så fungerar det jätte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0