Massa mys i solen

Som jag längtat efter en ledig dag..! Dessvärre bara en fjuttig sådan; för i morgon går man på igen.
Räknade ut att jag har 39 arbetsdagar kvar innan min semester..! Hur orkar man??;)
Får försöka ha som mål att resa utomlands både vinter o sommar tror jag;P Det är väl lite ekonomin som styr där förvisso..
Mattias vill gärna åka till Maldiverna en vinter, men det kostar liite mer ;D Vi får väl se vart de bär av!
Kreta i aug, Hawaii i jan o kryssning i Kroatien nästa sommar är på listan so far:)

Har som sagt varit ledig idag; o det har varit strålande sol större delen av dagen *mys*

Borstade Doffe o Cezar ordentligt innan vi släppte över dom på gräs (som de går på dagtid)...
Donna stod sedan på kö o därefter Ida som fick en nybadad svans;)

Hjälpte Sofia att sätta upp vita plaststolpar i ena hagen så den blir liten till Mackie som helst inte ska ha i sig ngt gräs alls..

Sandra kom vid lunchtid; inte sett henne på en vecka nu då hon gottat sig på Kreta;)
Vi var hur flitiga som helst o mockade alla mini-hagarna;D Med en fika-paus däremellan ofc!

Santana o Lady fick sig en rykt de med o fram emot em gick jag bort med Alco på grannens bana o lät han arbeta i pessoasystemet.
Kändes lite smått slö idag vilket inte är så konstigt i värmen.
Var inte sig själv efteråt, kan inte sätta fingret på vad som skulle va fel denna gång men efter att ha kollat till honom två ggr efteråt så verkar han som vanligt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0