Världens finaste djur

Har världens finaste djur<3
. och jag känner mig lyckligt lottad som har valt att satsa på det jag tycker om; även om det antagligen aldrig kommer vara på mer än "hobby-nivå"..

Jag hoppas oerhört att Cezar och Doffe blir två godkända avelshingstar när det är tid för dom. Att de växer till sig o blir riktigt snygga..! :)
Sen har vi Sandras ursnygga hingst med ;D

Sen att inte glömma är ju att jag har världens bästa Alco med<3
Som vi utvecklas av regelbundna träningar för Jessika; det är så att jag blir besviken när jobbet ibland tar överhand och jag måste hoppa över en veckas träning.. Nu när vi är på "hugget" vill jag ju träna varje vecka..
Men är jag bara ledig en dag måste jag tillåta mig att faktiskt bara vara ledig med(:


Idag har flickorna stått högst på listan och blivit ompysslade(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0