I rätt riktning

Jobbat vidare med inkörning av Santana och kopplat vagnen för andra gången idag; denna gången fäste vi alla remmar... Nästa gång räknar vi med att fästa allt korrekt o tillräckligt inspänt osv...
Han är fruktansvärt duktig och blir grymt "mentalt" trött...
Då kopplar vi ändå bara vagnen, går en bit upp för rakbanan; vänder o kopplar av när vi är tillbaka :)

Doffe o jag tränade på att springa o ställa upp oss i morse... Blev överlycklig när jag borstade o märkte att han börjat släppa vinterpälsen; alltså finns det en chans att jag inte kommer med en dunboll till utställningen den 31e ;)
Han sprang på som attans och tyckte det var hel kul, så SKÖNT att han så fort förstått vad som förväntas av honom *ler*

Alco jobbade duktigt på i pessoasystemet; ska försöka köra med det en gång i veckan iaf:)
Lite deppigt att han är så pass omusklad som han är, känns som om man börjar om på ny kula mest hela tiden och denna gång har jag noll motivation att bygga upp allt ÄNNU en gång..
Men ska ta mig i kragen o börja träna för Jessica igen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0